Potřebujete načerpat energii, relaxovat, být v kondici nebo se jen vyřádit? V našem rodinném pohybovém studiu si můžete vybrat ze široké škály skupinových cvičení nebo tanečních lekcí. Všechny naše lektorky se snaží lekce přizpůsobit Vašim možnostem a lekce vést individuálním přístupem.

U dopoledních lekcí je možné využít hlídání dětí za poplatek 60 Kč. Rezervaci je nutné udělat nejpozději den před konáním lekce v rezervačním systému nebo na tel. čísle 775 926 853!

Popis lekcí

Posilujeme celé tělo včetně zad a core. Cvičíme pomalejším tempem s důrazem na správnou techniku a dýchání. Kromě vlastní váhy používáme pomůcky jako Overbally a gumové pásy. Cílem lekce je tvarování postavy a posílení středu těla. Díky různým variantám cviků je BodyShape vhodné pro začátečníky i pokročilé, stejně jako pro maminky po šestinedělí – také s diastázou břišních svalů.

Lekce kombinuje aerobní cvičení s posilovacími a balančními prvky. Cvičíme s vlastní vahou. Cílem lekce je zapracovat na kondici, zpevnit problémové partie a zlepšit držení těla. Díky různým variantám cviků je CardioShape vhodné pro začátečníky i pokročilé a také pro maminky po šestinedělí, které se už cítí na cvičení, při kterém si dají do těla.

Na lekcích si společně s vašimi nejmenšími budeme zpívat, hrát  i tančit. Oprášíme říkanky, zaskotačíme si a probereme aktuální témata 😊

PRO DĚTI 3-6 LET

Lekce dětské jógy jsou naprosto odlišné oproti lekcím pro dospělé.
Jsou vedeny hravou formou. Během lekcí se děti účí nenásilnou formou správnému dýchání a pohybu.

FLEXI-BAR je původem rehabilitační náčiní. Jedinečnost tohoto nářadí spočívá v tom, že při cvičení je naše tělo v neustálém tlaku a tahu proti kmitání tyče. Pravidelné kmity příznivě působí na ochablé svalové skupiny a podněcují jejich růst.

Kmitáním se svaly prohřívají a prokrvují. Zrychluje se i látková výměna a zlepšuje zásobování kyslíkem a dalšími živinami.

Flexi-bar pomáhá s bojem proti bolesti zad, posilovat ochablé svalstvo, zvýšit kondici, posílit hluboký stabilizační systém, s odstraněním inkontinence, zpevnit pánevní dno, snížit hmotnost.

DYNAMICKÁ A POSILOVACÍ

Jóga vychází z klasické hatha jógy. Je to skvělý druh cvičení i pro začátečníky. 
Díky rychlému střídání jednotlivých pozic pomáhá zpevnit a tvarovat celé tělo.
Je to úžasné cvičení, které vede ke zklidnění mysli, fyzické i psychické rovnováze.

= vytrvalost a kondice.
 
Kruhový trénink, tzv. kruháč spočívá ve zdolávání stanovišť, které jsou tvořeny cvikem na jednu partii těla po určitou dobu. Následuje pauza, ve které se přesunete na další stanoviště a lehce odpočinete. Během jednoho kruháče si tedy protáhne celé tělo. 
Kruháč tedy zahrnuje prvky intervalového, silového i funkčního tréninku. Díky tomu je zajímavý a vhodný pro cvičence všech věkových i fitness kategorií. 
 
Lektoři: Ondra Houdek, Romana Surmová
Skupinové cvičení na zlepšení kondice, posílení a tvarování postavy. V průběhu lekce jsou používány různé pomůcky jako činky, overbally, TRX aj. 
 
Lektoři: Romana Surmová

Metoda pilates, je cvičební systém, který zlepšuje funkci svalové kontroly, flexibilitu těla, sílu a dýchání. Cvičení Pilates je zaměřené na posílení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna. Metoda klade důraz na zpevnění hlubokých břišních svalů jako opory pro páteř, tím pádem by měla být základem pro další fitness cvičení. Veškerý pohyb zde vychází ze stabilního středu – tzv. Powerhouse (centrum síly) do všech periferních částí těla.

Lektoři: Linda Kratochvílova, Markéta Léblová

Dynamický styl cvičení, jehož účelem je především redukce hmotnosti a vytvarování krásného, pevného těla.
Soustředit se budeme hlavně na problematické partie žen jako jsou bříško, boky a zadeček.

Lektoři: Markéta Léblová

Propracovaný systém Mudr. Richarda Smíška, léčebné a preventivní cvičební metody. Aktivním cvičením odstraníte bolesti zad, deformity páteře a přetížení velkých kloubů. Pomáhá při bolesti hlavy, krční, hrudní nebo bederní páteře, závratě, oslabené a zkrácené svaly. Cvičení je vhodné pro začátečníky i pokročilé bez omezení věku.

Lektorka: Jana Kadlečková

Skupinové cvičení vhodné pro začátečníky i pokročilé, ženy po porodu i seniory.  V průběhu cvičení se zaměřujeme na zlepšení fyzické kondice, zpevnění ochablých svalů.

Lektorka: Kateřina Pouchová

Lektorky

Tanja Amtmann-Kánia

CardioShape, BodyShape
Německá (česky mluvící) instruktorka Aerobiku, Step Aerobiku a Bodytoningu, která žije sportem. Vášnivá běžkyně na dlouhých tratích - dosud 13 maratonů, a další jsou v plánu.

Ondřej Houdek

Kruhový trénink
Specialista na kondiční, rehabilitační a silové cvičení se zaměřením na kompenzaci následků moderního životního stylu. Pohyb je pro člověka život. Proto je důležité se hýbat správně a často a od toho jsem tady pro Vás.

Linda Kratochvílová

Pilates posilování, Pilates rehab
Již od 9 let se Linda aktivně věnovala jak folklórnímu tak modernímu tanci, a proto má k pohybu velmi blízký vztah. Postupem času však ze sedavého zaměstnání hledala kompenzační cvičení, které by ulevilo jejim bolavým zádům. Již po první hodině ji toto cvičení ohromilo a jak říká, opravdu umí zázraky. Není však pilates jako pilates. Linda se zaměruje hlavně na rehabilitační formu, zvláště pak z důvodu přibývajících problémů ze sedavého zaměstnání.

Markéta Léblová

Jóga pro děti a pro dospělé, Problémové partie, Pilates
Sportu se Markéta věnuje od malička a je její každodenní vášní. V současnosti vede skupinové i soukromé lekce. Certifikovaná masérka, lektorka jógy i zdravotního cvičení.

Lucie Švorcová Kořínková

Hrajeme si s dětmi 1-2 roky, Malý muzikant
Trojnásobná maminka s praxí mimo jiné lektorky i chůvy. Ráda zpívá, hraje si, chodí po horách (i nížinách) a ve vzácných volných chvílích hraje i na hudební nástroj. Těší se z práce s lidmi a zejména s dětmi.
flexi

Veronika Škopková

Flexi-bar
Lektorkou cvičení s flexi-bary se stala před deseti lety, kdy tomuto cvičení zcela propadla. Mimo flexi-baru se věnuje také overballům a rozšířila si rekvalifikaci jako osobní trenér a trenér fitnes a sportovní a rekondiční masáže s dalšími dolňujícími kurzy masáží. Velmi aktivně se věnovala cvičení se seniory.
IMG-20200828-WA0017

Romana Surmová

Kruhový tréning, Kondiční cvičení
Aktivní máma na mateřské dovolené s certifikací "Fitness instruktor" a s téměř pětiletou praxí. Hnacím motorem jsou klienti a lidi kolem ní, kteří mají zájem o pohyb a zdravý způsob života.

Miroslava Šerpánová

Flow jóga
Jóga je pro Mirku vyvážením dnešní uspěchané doby na dušení i fyzické úrovni. Je to nikdy nekončící cesta a velmi individuální.

Kateřina Pouchová

Zpět do formy
Katka se od 4 let věnuje aktivně tanci. Po zaměření na latinsko-americké tance začala cvičit aerobic a stala se lektorkou dětí i dospělých. Svou desetiletou instruktorskou praxi kombinuje se znalostmi získanými praxí zdravotní sestry, to ji také umožňuje poskytovat klientům maximální profesionální péči.

Ceník

*cena pro Studenty do 26 let a Seniory nad 65 let

Ceny jsou platné od 1. 5. 2020.